Prekių grąžinimas ir garantija

Prekių grąžinimas

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu apie tai pardavėjui per keturiolika darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos. Kokybiškos prekės grąžinimas galimas tik 2001 08 17 ūkio ministro įsakymo nr. 258 "Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones" taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Norint grąžinti kokybišką prekę, būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje, jei buvo galimybė apžiūrėti prekę neišpakavus;
  • prekė turi būti nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • prekė turi būti pilnai sukomplektuota;
  • prekė privalo turėti prekės įsigijimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą);

Garantija

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis 2001 06 29 ūkio ministro įsakymo nr. 217 "Daiktų grąžinimo ir keitimo" taisyklių nustatyta tvarka. Prekės gali būti pakeičiamos naujomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinami už nekokybišką prekę sumokėti pinigai. Pirkėjas turi teisę grąžinti nekokybišką prekę per keturiolika dienų.

  • Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai nurodyti prekės aprašyme bei įsigijimo dokumente (sąskaitoje - faktūroje).
  • Garantija galioja tik tuo atveju, jeigu nebuvo pažeistos prekės eksploatavimo sąlygos.
  • Prekė grąžinama kartu su įsigijimo dokumentu (sąskaita - faktūra).

Elektroninis ginčų sprendimas